Tien sivusta

Tien Sivusta - kiintoisimmat autoalan kirjoitukset

Uutiset, blogit, koeajot ja paljon muuta kiinnostavaa autoista

Uusimmat kommentit

Testi: suoriutuuko Hyundai Ioniq 6 RWD kesäisillä moottoritienopeuksilla 350 km TRE-HKI-TRE ajosta ilman lataustarvetta 21.05.2025
Moi vielä juupajuu Tosiaan ainoa syy sisätilan lämmittämiselle oli mukavuuden halu. Kieltämättä polttoainekäyttöistä lämmitintä en itsekään viitsinyt käyttää kuin kunnon pakkasilla. Tässä on tosiaan joku mind set -ero.
Testi: suoriutuuko Hyundai Ioniq 6 RWD kesäisillä moottoritienopeuksilla 350 km TRE-HKI-TRE ajosta ilman lataustarvetta 20.05.2025
Minulla ollut mahdollisuus tehdä helposti kännykällä etänä auton esilämmitys jo vuodesta 2011 saakka, mutta en ole sitä nähnyt koskaan tarpeelliseksi +8 C asteen lämpötilassa. Neljä eri autoa olen omistanut tänä aikana. Ehkäpä se sähköauton massiivinen kylmä akku sitten tekee esilämmityksen tarpeelliseksi myös tuossa lämpötilassa, kuten olet jo havainnut. Ja kannattaahan se sisätilan ja ajoakun lämmitys tehdä mieluummin verkkovirralla, kuin akkua purkamalla. Kiitos näistä mielenkiintoisista testeistä, kiva lukea kokemuksistasi.
Testi: suoriutuuko Hyundai Ioniq 6 RWD kesäisillä moottoritienopeuksilla 350 km TRE-HKI-TRE ajosta ilman lataustarvetta 20.05.2025
Moi juupajuu Ei tartte, mutta kun vaan on niin helppoa aina ennen lähtöä ilmastoida tai lämmittää ja huoneen lämpimään autoon on mukava vaan istua.
Testi: suoriutuuko Hyundai Ioniq 6 RWD kesäisillä moottoritienopeuksilla 350 km TRE-HKI-TRE ajosta ilman lataustarvetta 20.05.2025
Tarviiko sähköauto esilämmityksen läpi vuoden, vai miksi tässä tehdään esilämmitys 8C lampötilassa?
nwdb