21.07.2015

Kiitos sähköautoilevan kaupan asiakkaan toiveen kuuntelemisesta!

Asiakkaan toivetta on kuunneltu!
Sähköauto on minulle arvovalinta, siksi on hienoa nähdä käytännössäkin, että asiakaspalveluun halutaan panostaa myös ympäristönäkökulmat huomioiden.

Jokin aika sitten Kangasalan Prisman pihaan Leafin pysäköityäni luokseni tuli tuntematon mies juttusille. Hän kertoi tilanneensa juuri sähköauton ja antaneensa Prismaan asiakasehdotuksen asiakaslatauspisteen asentamiseksi. Hän myös kysyi, että voinko myös tehdä saman. Ilokseni pystyin toteamaan, että olen juuri hetki siten täsmälleen saman pyynnön tehnytkin.

Nyt tänään 21.7.2015 sain ilokseni huomata, että asiakastoivetta on kuultu!
Tein ensimmäisen latauksen, vaikkakin vain koemielessä aamulla töihin mennessäni.
Hyvin latasi Leafi Kangasalan Prisman Type2-laturista. Näyttäisi tulevan noin 5kw / 20A, joka on jo erityisen hyvää palvelua sähköautoilijalle.

Kiitos päätökseen ja asennukseen myönteisesti vaikuttaneille henkilöille, erityisesti ryhmäpäällikkö Villelle.



Sähköautoilijalle kauppareissulla asiakasparkissa lataaminen on merkittävä asia.
Uskon, että sähköautoilijan kauppapaikan valintaa ohjaa merkittävästi tieto siitä, että asioinnin aikana saa helposti lisää virtaa auton akkuihin. Vaikka kauppamatkat useimmilla ovatkin lyhyemmät, kuin sähköauton toimintasäde, niin on tällä latauksen saatavuudella suurta merkitystä. Kun kauppa-asioinnin aikana saa ladattua autoon lisää virtaa, helpottaa tämä merkittävästi myös yllättäviä kauppamatkan reittimuutoksia. Voi samalla reissulla poiketa yllättäen vaikka Sokos-tavaratalossa :-)

Ja tämän kirjoituksen lopussa tunnustan: Olen positiivisesti ylpeä saadessani olla itsekin töissä Pirkanmaan Osuuskaupassa (jonka toimipaikka ko. Prisma on). Työssäni en kuitenkaan ole millään tavalla päättävässä asemassa näiden toimipaikkojen investoinneista. Olen siis aidosti asiakkaana antanut omankin toiveeni, ja nämä toiveet on nyt huomioitu. Tulen olemaan vieläkin tyytyväisempi asiakas täysin uudistettuna avatussa Kangasalan Prismassa, joka on lähikauppani.

Olen vastaavia asiakaspyyntöjä antanut useisiin muihinkin yrityksiin, erityisesti Jämsän alueelle. Toistaiseksi ilman vaikutuksia. Toivottavasti muutkin yritykset löytävät mahdollisuuksia tarjota sähköautoilijoille asioinnin aikaista latausta.

Keskustelu

Ei kommentteja

Uusimmat kirjoitukset

Arkisto

Blogin avainsanat

#evvintertour2020 (7) #rapdigate (3) ABB FIA Formula E (1) AIWAYS (1) Ajo-opetus (4) Ajo-opetus sähköautolla (4) Akku (26) akkuruohonleikkuri (1) akun koko (13) Ampera-e (2) Audi (4) Aurinkosähkö (1) Autonäyttely (17) BEV (197) BMW (4) Borgward (1) Chery (1) Citroen (2) Cooper SE (3) Daimler (1) DS3 (1) Ego (4) Ego Power + (1) eGolf (2) e-Golf (2) E-Mehari (1) Energiankulutus (18) Energica (3) e-Niro (2) EQC400 (1) E-Tense (1) eTROPHY (1) Eva (1) evlapland (1) evwintertour (1) Formula E (4) historia (1) Honda (1) hybridipyörä (1) Hyundai (13) i3 (4) IAA2017 (14) ilmansaaste (2) ilmastonmuutos (2) Ioniq Electric (7) I-PACE (2) Jaguar (2) kaasuauto (4) kattotaakka (4) Kattoteline (1) Kia (4) koeajoraportti (12) Kona (8) Käytetty sähköauto (7) Latauslaite (4) Leaf (38) Leaf+ (1) Leaf40kWh (27) Leaf62kWh (1) Liikennemyymälä (1) Lofootit (3) Mercedes Benz (2) Mini (3) Model 3 (5) Model S (3) Moottoripyöränäyttely (1) moottoriurheilu (4) MP 2017 (1) Nissan (41) Norja (2) omapaino (1) Opel (2) Opetuslupa (2) ostajan opas (2) Pikalataus (5) range (3) rata-ajo (2) Rekisteröintitilasto (58) Renault (6) Roadster (3) Scania (1) Skoda (1) Smart (1) Soul EV (2) sähköauto (175) Sähköauto talvella (16) sähköautokokemus (20) sähköautomatkailu (31) Sähköauton lataaminen (16) sähköbussi (1) Sähkökelkka (1) Sähkökuorma-auto (1) sähkölinja-auto (1) Sähkömoottoripyörä (6) Sähkönysse (1) sähköpyörä (6) sähköruohonleikkuri (1) Tampere (2) TEM-tuki (1) Tesla (14) Thunder (1) tietopankki (1) Toimintamatka (7) video (1) Volkswagen (3) VW (3) Zoe (10)
nwdb